見出し画像

「行ったことの無い町」

行ったことの無い町


知らぬ名を叫んだ
あの日の町
僕の胸に新鮮な空気を吸い込んだ

新しい空気


色の無い町
光だけが溢れて
待つことの無い夢がいつか
扉を開けて待っていた

すれ違う人
もう会うことは無い
誰も知らない所へ行った
その横顔
思い出すことはできない
でも
この写真に残っている

あなたは誰だろう


人目も振り切って切ったシャッター
忘れるように、カメラを掲げる

小さな自分
存在を表すように

走り出す少年
それは
夢をみる過去の僕だった


そこにもう夢は無い



"A town I've never been to"
*
*
shouted an unknown name
town of that day
Breathing fresh air into my chest

あなたは素敵だった


town without color
Only light overflows
Someday, a dream that can't wait
I opened the door and waited

people passing each other
i won't see you anymore
I went to a place no one knew
its profile
can't remember
but
left in this photo

突然の雨


Shutter that cuts off the eyes
Hold up the camera to forget

my little self
to represent existence

running boy
that is
I was the past me who dreamed


僕はこの町を去る

この記事が気に入ったらサポートをしてみませんか?