見出し画像

🎧きこえる🎧そして、🥨🥨🥨2/23の16時、爆笑問題さんのYouTubeで道尾脚本/演出のコントが公開されます。🥨🥨🥨

At the city hall, I went through some paperwork and read ``Hear'' in the 🚎. I really included it in the story. I'm grateful for trials and solitude.
🌹blog上の試練と孤独🌹
母に怒られるので、急ごう(笑)
市役所で書類を整理して🚎の「聞く」を読みました。それを実際に物語に取り入れました?!(物語に入れたと書いたつもりです(笑))。私は試練と孤独に感謝しています。では、早速行きましょう🏚


凄い楽しみ✨✨✨

A skit written and directed by Michio will be released on Bakusho Jidai's YouTube channel next week on February 23rd at 4pm.

If you have never seen the show, I think you can watch a few of them beforehand to get a better idea of ​​each character.

*My personality is different from my usual one, and it's completely mysterious...

この記事が気に入ったらサポートをしてみませんか?