見出し画像

☕おはようございます🥪🍎

I cried a lot when Paul McCartney was unable to come to Japan due to marijuana. I hadn't planned on going to the live show though. (⁠◕⁠ᴗ⁠◕⁠✿⁠) But at that time, the Beatles and Paul McCartney were playing in my head 24 hours a day.
ポール・マッカートニーが
大麻で、日本来日が中止になったときは、号泣しました。行く計画はしていませんでしたが(笑)
24時間ビートルズとポール・マッカートニーの音楽で頭の中が占められていました(⁠ ⁠ꈍ⁠ᴗ⁠ꈍ⁠)

🥪I made a croquette from the Yoshikei menu into a sandwich.🥪




💖何をしてもキレられる(笑)💖
いいですね✨✨✨


No matter what I do, I get mad (笑)💖


The way my colleagues looked at me when I was a kindergarten teacher
独身の頃、幼稚園教諭の同僚からキレられていたかも知れません💦

 
by the way,

In the evening, I would like to write about music that helps me relax, but when I do that, there are times when the sports team I'm rooting for loses, or when it doesn't.

Follow your feelings as long as you feel safe.
夕方はリラックス出来る音楽を記事にしようと思いますが、そうなると応援しているスポーツチームが負けたり、そうでないときもあり、、その都度その都度の、自分の気持ちに従おう💖💖💖

この記事が気に入ったらサポートをしてみませんか?