見出し画像

🕯CANDLE SONGS🕯


https://twitter.com/afoc_official/status/1743467427013247015?t=1Y83m9RHaH8caIshc-ZJKQ&s=09

[Free release until the day after tomorrow]


a flood of circle tour

Immortal song in the flowering sky -2023.06.16 Live at Zepp Shinjuku-

youtu.be/WJfRnfm7JVw


📽Release period: ~1/8 (Monday holiday)

The best video work in the band's history❗️

The exhibition will be open until the day after tomorrow, so please take a look this weekend 🙇‍♂️



The single with Horie-kun was so cool that I wondered what I could do, but what I ended up doing was being by their side as a fan and just faithfully listening to their performance with the best sound possible. It was meant to be recorded. Beneath their warm appearance, there's something adorable about them, and their gentle tolerance is so cool! I would be happy if you could feel the charm behind it.

I overdubbed the last part of the song, "Yura Yura", because I wanted my fans to sing it.

ホリエくんとのシングルがあまりに格好良かったので、僕には何ができるだろうって考えたんですけれど、結局できたのはひとりのファンとしてそばにいて、ただただ忠実に彼らの演奏をなるべくいい音で記録するということでした。彼らのヒリヒリとした佇まいの奥の、愛らしいところだったり、優しい包容力だったり、格好いい!の奥にある魅力を感じてくれたら嬉しいです。

最後の「ゆらゆら~」のところは、ファンの皆さんに歌って欲しくて多重録音しました







2023,6/16は私はムロフェスについて書いていました(笑)



この記事が気に入ったらサポートをしてみませんか?