見出し画像

和訳 : Madeon - All My Friends

All my friends are watching, I can hear them talking
全員が僕を見てる 話してるのが聞こえる
All my friends are watching, I can hear them talking
全員が僕を見てる 話してるのが聞こえる
All my friends are watching, I can hear them talking
全員が僕を見てる 話してるのが聞こえる
All my friends are watching, I can hear them talking
全員が僕を見てる 話してるのが聞こえる

Tell me what's going on
何が起こってるのか教えて
Can you take me there?
あそこに連れて行ってくれるかい?
Before the morning comes
朝が来る前に
Can you make me care?
正気に戻してくれるかい?
Tell me what’s going on
何が起こってるのか教えて
Help me fade into flashing lights
光の中に消えるのを手伝ってくれ
Yeah I've been working overtime
そう 僕は働きすぎてたんだ

'Cause all my friends, they know
みんな知ってるから
Been making messes out of silence
クソみたいな事をしてる
If we’re the same, let me let go
みんなも一緒なら 行かせてくれよ
Somebody save me from the madness
誰かこの地獄から引き上げてくれ

All my friends are watching, I can hear them talking
全員が僕を見てる 話してるのが聞こえる
All my friends are watching, I can hear them talking
全員が僕を見てる 話してるのが聞こえる
All my friends are watching, I can hear them talking
全員が僕を見てる 話してるのが聞こえる
All my friends are watching, I can hear them talking
全員が僕を見てる 話してるのが聞こえる

Come watch us rise again
僕らの復活を見ないか
Out of the fever
熱狂を後にして
Life will never be the same
人生は同じにはならない
I'm a believer
信じてる
Don't call us another name
別世界なんて言わないで
We were born to the same sunrise
皆同じ太陽の下に生まれて
It's getting brighter all the time, yeah
そう 明るくなっていくだけ

'Cause all my friends, they know
みんな知ってるから
Been making messes out of silence
クソみたいな事をしてる
If we’re the same, let me let go
みんなも一緒なら 行かせてくれよ
Somebody save me from the madness
誰かこの地獄から引き上げてくれ

All my friends are watching, I can hear them talking
全員が僕を見てる 話してるのが聞こえる
All my friends are watching, I can hear them talking
全員が僕を見てる 話してるのが聞こえる
All my friends are watching, I can hear them talking
全員が僕を見てる 話してるのが聞こえる
All my friends are watching, I can hear them talking
全員が僕を見てる 話してるのが聞こえる

'Cause all my friends, they know
みんな知ってるから
Been making messes out of silence
クソみたいな事をしてる
If we’re the same, let me let go
みんなも一緒なら 行かせてくれよ
Somebody save me from the madness
誰かこの地獄から引き上げてくれ

All my friends are watching, I can hear them talking
全員が僕を見てる 話してるのが聞こえる
All my friends are watching, I can hear them talking
全員が僕を見てる 話してるのが聞こえる
All my friends are watching, I can hear them talking
全員が僕を見てる 話してるのが聞こえる
All my friends are watching, I can hear them talking
全員が僕を見てる 話してるのが聞こえる

この記事が気に入ったらサポートをしてみませんか?