見出し画像

The Cardigans Step On Me 和訳

Oh I think you're standing on my left foot
It's hurting but that's okay
'Cause I'm in your way
You'll break that foot that you're standing on
I'll walk with the other one

あなたは私の左脚の上に立っている
痛いけど私は平気よ
私はあなたを邪魔するばかり
あなたは私の脚を砕くつもりだね
そうしたら私はもう片方の脚で歩いていくわ

Do what you want to do
What you want to
Be what you want to be
What you want to
Go on and step on me

あなたがしたいと思う事を為しなさい
あなたが欲しい物
あなたがなりたいと思うものになりなさい
そして私を踏み付け越えていけばいい

You're free to have everything you can see
All that you want from me
Free to be all that you want to be

あなたは見えているもの全てを手に入れられる
私から欲しい物全て
どんなものにだってなれるでしょうね

Do what you want with me

あなたが私と一緒にしたいことをしましょう

Oh I think you're spinning inside my head
I think of you all the day
'Cause you're in my way

私の頭の中をあなたがかき乱す
ずっとあなたのことを考えてしまう
あなたが私の邪魔ばかりするからよ

Oh, I think you're holding the heart of mine
Squeeze it apart that's fine

あなたは私の心臓を鷲掴みしているのよ
ぐちゃぐちゃになるほど強く握り潰してほしい

Do what you want to do
What you want to
Be what you want to be
What you want to
Go on and step on me

あなたがしたいと思う事を為しなさい
あなたが欲しい物
あなたがなりたいと思うものになりなさい
そして私を踏み越えていけばいい

You're free to have everything you can see
All that you want from me

あなたは見えているもの全てを手に入れられる
私から欲しい物全て

Do what you want to do what you want to
Be what you want to be what you want to
Go on and step on me

あなたがやりたい事を為しなさい
あなたがなりたいものになりなさい
そして私を踏み越えていけばいい

You're free to have everything you can see
All that you want from me
You're free to be all that you want to be
Do what you want with me

あなたは見えているもの全てを手に入れられる
私から欲しい物全て
あなたは何にでもなれる
あなたが私としたい事をしましょう

Go on and step on me
Go on and step on me
Go on and step on me

私を踏み付け超えて行ってほしい


ミステリアスな声音のボーカルに惹かれこの曲にハマりました。
透明感と儚さの中にどす黒い危険な感情が見えて、非常に良いと思います、こういうの大好き。


この記事が気に入ったらサポートをしてみませんか?