Leaf / The BONEZ 和訳

Leaf / The BONEZ
To a person that may save someone



Fight me then I'll fight for you
Gather around now the lights on you
俺の為に戦ってくれれば俺もお前の為に戦う
集まりな スポットライトはお前に当たってる

Fight me then I'll fight for you
俺の為に戦ってくれれば俺もお前の為に戦う

Stance is Punx
パンクのスタンスだ

Aye Aye Sir

Life starts with a little tough of love
fightened and scared getting lost at times
人生は少しの愛で始まる
時には恐れて怖くなることもある

Wake up wake up wake up
Life is too short
目覚めな 人生は短い

Stay up stay up stay up
Life is yours
そのままでいい 人生はお前のものだ

We were all born under the tree
To save all leaves, Don't give up your life
俺たちはみんな木の下で生まれた
木の葉を守るため 人生を諦めるな

That's why
Fight me then I'll fight for you
Gather around now the lights on you
俺の為に戦ってくれれば俺もお前の為に戦う
集まりな スポットライトはお前に当たってる

Fight me then I'll fight for you
俺の為に戦ってくれれば俺もお前の為に戦う

Stance is Punx,
パンクのスタンスだ

Aye Aye Sir

Everday every single day
Any ways Don't change you way
毎日1日ずつ 自分のやり方を変えるな


All crocks move forward and it won't rewind
It's better to put itaway, leave it all behind
時計は前に進み 巻き戻しができない
全てを置き去りにしてしまったほうがいい

Failed to many times but its ok
Don't mean a thing it's all about today
何度も失敗したが大丈夫
昨日の事は何の意味もない 全ては今日だ

Everyday keep your hands up high
Never forget your anarchy sign
毎日手を高く上げろ
アナーキーサインを忘れずに

We were all born under the tree
To save all leaves
The color of green is the tone of life
俺たちはみんな木の下で生まれた
木の葉を守るため 緑色は人生の色だ

Fight me then I'll fight for you
Gather around now the lights on you
俺の為に戦ってくれれば俺もお前の為に戦う
集まりな スポットライトはお前に当たってる

Fight me then I'll fight for you
俺の為に戦ってくれれば俺もお前の為に戦う

Stance is Punx,
パンクのスタンスだ

Aye Aye Sir

Ever day every single day
Any ways Don't change you way
毎日1日ずつ 自分のやり方を変えるな

Travel all 7 seas
to write a novel of all trees and leaves
Growing and sprouting for all dreams I see
木と木の葉の小説を書くために7つの海へ足を運べ
夢が芽を出し育つために見える


Travel all 7 seas to write a novel of
7つの海へ足を運べ 小説を書くために

Travel all 7 seas 
to write a novel of all trees and leaves
木と木の葉の小説を書くために7つの海へ足を運べ

Travel all 7 seas it's under the sea
7つの海へ足を運べ 海の中にも生命がある

Travel all 7 seas
to the write a novel of leaves
7つの海へ足を運べ 小説を書くために

Its growing big and deep in a light speed
生命は光速で大きく そして深く育っている

Another day is coming
新しい1日がやってくる

Another day is starting
そしてまた新しい1日が始まる

Life is irresistible
人生は素晴らしい

so bright and beautiful
そして明るく美しい


この記事が気に入ったらサポートをしてみませんか?