見出し画像

240507 イノウエネリワガミ

ワールドカップに
行けるかどうか

の頃の日本代表戦を
視て来たからなのか

スポーツを視ると
応援している選手に
好くない事が起きる
様な気がシて

積極的には
視て無かったりシます

もちろん
画面の向こうの話なので
僕の影響など
全く無い筈なんですが

何と言うかゲン担ぎです

昨日
久しぶりにアマゾンプライム
井上尚弥選手の試合
視ました

山中慎介さんの心を折った
ネリ選手の試合と謂う事も有って

久しぶりに
一切ネリ選手サイドを
モてない試合でした

第1ラウンドに
頭を抱えました
あぁっ!そうだった!

尚弥選手もまた
タイミングよく喰らえば倒れる
人間だったんだ

急に怖くナりました


240507 Inoue, Nery, Own situation

Whether or not we can go to the World Cup

I wonder if it is because I have been watching Japan's national team when I was

When I watch sports
I feel like something bad will happen to the player I'm rooting for.

I don't watch sports because I feel like something bad will happen to the player I'm rooting for.

Of course
I'm talking about what's on the other side of the screen.
I don't think I have any influence
I'm sure it has nothing to do with me.

It's just a good luck charm.

Yesterday
I watched Amazon Prime for the first time in a while.
I watched Naoya Inoue's match

He broke Shinsuke Yamanaka's heart.
It was also because it was Neri's match.

for the first time in a while
I didn't care about Neri's side at all.

In the first round.
I had my head in my hands.
Oh, no! That's right!

Naoya is another one of those fighters.
If you take a well-timed blow, you will fall down.
He was a human being.

Suddenly I got scared.

by DeepL

ここから先は

605字
この記事のみ ¥ 200

この記事が気に入ったらサポートをしてみませんか?