見出し画像

240118 ホンの一時の別れ

今日
肉体を脱ぎ捨て
魂はイヨイヨ
翼を得る

理由なんて分からないけど
きっと意味は有ってさ

人生自体は先週
終わって居たんだけど

肉体は
世情の都合で
スンナリとは脱げなかったね

僕は行かないよ
好きな場所で
ヤればいい

僕は加わらない
ヤりたい奴らで
ヤれば良いんだ

別れは一瞬
思い出は永遠
でも共有シたい面子は
選ばせてね

途中で
有志の情報も
届いたけど

やはり行かなくて良かった

そう思うに十分な
内容だったよ

後で2人で
お別れしましょうね
 
型が無いなら
無いなりに

有りません
そう言ってしまえば
僕の目には

少なくとも僕の心には
醜く映らなかったのにね

まぁ
僕の意見や感想は
どうでも良かったって
判る内容だったよ


240118 A little temporary goodbye

today
I take off my body
And our souls take wing.

I don't know why
But it's got to mean something.

His life itself ended last week.
Was over last week.

His body...
For worldly reasons.
You didn't take off your sunglasses for the sake of the world.

I'm not going anywhere.
Anywhere you want.
Go ahead.

I won't be there.
I'm not gonna be a part of it.
They're the ones who want to do it.

The goodbyes are fleeting
But the memories last forever.
But let me choose who I want to share them with.

We'll see you on the way.
I've got some information for you.
I received...

I'm still glad I didn't go.

It was enough to make me glad I didn't go.

I'll see you guys later.
I'll leave you two alone.
 
If there's no mold, there's no mold.

I don't have one.
If you say so...
In my eyes

At least in my mind
It wouldn't have been so ugly.

Well...
My opinion, my thoughts...
Didn't matter.
You know what I mean?

by DeepL

ここから先は

399字
この記事のみ ¥ 200

この記事が気に入ったらサポートをしてみませんか?