見出し画像

Deep Chills - Run Free【洋楽和訳】


I still remember
まだ覚えている

Loving the danger
危険を愛する

You set me on fire
あなたは私に火をつけた

When I'm by your side
私があなたのそばにいるとき

You taking me higher
あなたは私をより高みへ連れて行ってくれる

I follow you down if we go down
私たちが下がったら、私はあなたを追いかけます

Now you say you wanna get away
今あなたは逃げたいと言う

You wanna take me all the way
あなたは私をどこまで連れて行きたいの

Might get burned if you get too closer
近づきすぎると火傷する恐れがあります

To the sun (I want yah)
太陽へ (私は 欲しい)

We can burn together
一緒に燃えてもいい

Fading into one another Ohh!!!
お互いに消えてゆく

Well don't you know
まあ、知りませんか

You're still heaven to me
あなたは今でも私にとって天国です

Baby, we could run free
ベイビー、僕らは自由に走れるよ

If you do it just the way I like
私の好きなようにやってくれるなら

Maybe I could waste my time on you
あなたのために時間を費やしてもいいかも

Never mind all our worries
私たちの心配は気にしないでください

If you do it just the way I like
私の好きなようにやってくれるなら

Maybe I could waste my time on you
あなたのために時間を費やしてもいいかも

My deepest of secrets
私の最も深い秘密

Trust you to keep 'em Hiding the worlds
世界を隠し続けてくれると信じて

You cannot say
言うことはできません

I got what you wanted
あなたが望んでいたものを手に入れた

I got what you needed
必要なものは手に入れた

It's all in the way
全部邪魔だよ

That you say my name
あなたが私の名前を言うこと

Might get burned if you get too closer
近づきすぎると火傷する恐れがあります

To the sun (I want yah)
太陽へ (私は 欲しい)

We can burn together
一緒に燃えてもいい

Fading into one another Ohh!!!
お互いに消えてゆく

 Well don't you know
まあ、知りませんか

You're still heaven to me
あなたは今でも私にとって天国です

Baby, we could run free
ベイビー、僕らは自由に走れるよ

If you do it just the way I like
私の好きなようにやってくれるなら

Maybe I could waste my time on you
あなたのために時間を費やしてもいい

Never mind all our worries
私たちの心配は気にしないで

If you do it just the way I like
私の好きなようにやってくれるなら

Maybe I could waste my time on you
あなたのために時間を費やしてもいい

If you do it just the way I like
私の好きなようにやってくれるなら

Maybe I could waste my time on you
あなたのために時間を費やしてもいい

Never mind all our worries
私たちの心配は気にしないで

If you do it just the way I like
私の好きなようにやってくれるなら

Maybe I could waste my time on you
あなたのために時間を費やしてもいい



この記事が参加している募集

英語がすき

私のプレイリスト

この記事が気に入ったらサポートをしてみませんか?