見出し画像

Maggie Lindemann - Pretty Girl【洋楽和訳】

I can swear, I can joke
誓いも 冗談も言える

I say what's on my mind
私は思ったことを言う

If I drink, if I smoke
お酒を飲むなら 煙草を吸うなら

I keep up with the guys
私はみんなについていきます

And you'll see me holding up my middle finger to the world
あなたは世界に向けて中指を立てる私を見ることになる

Fuck your ribbons and your pearls
あなたのリボンと真珠なんかクソ

'Cause I'm not just a pretty girl
私はただ可愛い女の子じゃないから

I'm more than just a picture
私は写真に写る姿以上です

I'm a daughter and a sister
私は娘でも妹でもある

Sometimes it's hard for me to show
そう見せるのが難しいときもある

That I'm more than just a rumor
私が噂以上の存在だってこと

Or a song on your computer
もしくはあなたのパソコンの歌

There's more to me than people know
人々が知っている以上にあります

Some days I'm broke, some days I'm rich
お金がない日もあれば、お金持ちの日もある

Some days I'm nice, some days I can be a bitch
素敵な日もあれば ビッチになる日もある

Some days I'm strong, some days I quit
強い日もあれば、諦める日もある

I don't let it show, but I've been through some shit
私は見せていませんが、 色んなことを乗り越えている

I can swear, I can joke
誓いも 冗談も言えるわ

I say what's on my mind
私は思ったことを言う

If I drink, if I smoke
お酒を飲むなら 煙草を吸うなら

I keep up with the guys
私はみんなについていきます

And you'll see me holding up my middle finger to the world
あなたは世界に向けて中指を立てる私を見ることになる

Fuck your ribbons and your pearls
あなたのリボンと真珠なんかクソ

'Cause I'm not just a pretty girl
私はただ可愛い女の子じゃないから

I'm more than just a number
私は単なる数字ではありません

I'm a hater, I'm a lover
嫌うし愛します

Sometimes it's hard for me to show
そう見せるのが難しいときもある

That I'm more than just a title
単なる肩書き以上の存在だと

Or a comment going viral
またはコメントが拡散する

There's more to me than people know
人々が知っている以上にあります

Some days I'm broke, some days I'm rich
お金がない日もあれば、お金持ちの日もある

Some days I'm nice, some days I can be a bitch
素敵な日もあれば ビッチになる日もある

Some days I'm strong, some days I quit
強い日もあれば、諦める日もある

I don't let it show, but I've been through some shit
私は見せていませんが、 色んなことを乗り越えている

I can swear, I can joke
誓いも 冗談も言える

I say what's on my mind
私は思ったことを言う

If I drink, if I smoke
お酒を飲むなら 煙草を吸うなら

I keep up with the guys
私はみんなについていきます

And you'll see me holding up my middle finger to the world
あなたは世界に向けて中指を立てる私を見ることになる

Fuck your ribbons and your pearls
あなたのリボンと真珠なんかクソ

'Cause I'm not just a pretty girl
私はただ可愛い女の子じゃないから

I'm not just a pretty girl, yeah
私はただ可愛い女の子じゃない

I'm not just a pretty girl
私はただ可愛い女の子じゃない

No, I'm not just a pretty girl
私はただ可愛い女の子じゃない

I can swear, I can joke
誓いも 冗談も言える

I say what's on my mind
私は思ったことを言う

If I drink, if I smoke
お酒を飲むなら 煙草を吸うなら

I keep up with the guys
私はみんなについていきます

And you'll see me holding up my middle finger to the world
あなたは世界に向けて中指を立てる私を見ることになる

Fuck your ribbons and your pearls
あなたのリボンと真珠なんかクソ

'Cause I'm not just a pretty girl
私はただ可愛い女の子じゃないから

I'm not just a pretty girl, yeah
私はただ可愛い女の子じゃない

I'm not just a pretty girl✖️3
私はただの可愛い女の子ではない


この記事が参加している募集

英語がすき

私のプレイリスト

この記事が気に入ったらサポートをしてみませんか?