見出し画像

Zedd - Clarity ft. Foxes【洋楽和訳】


High dive into frozen waves
凍った波に高くダイブ

Where the past comes back to life
過去が蘇る場所

Fight fear for the selfish pain
利己的な痛みのために恐怖と戦うのは

It was worth it every time
毎回価値があった

Hold still right before we crash
衝突する直前までじっとしていて

'Cause we both know how this ends
だって私たちは二人ともこの結末を知っているから

Our clock ticks till it breaks your glass
時計はあなたのガラスが割れるまで時を刻みます

And I drown in you again
そして私はまたあなたの中に溺れ​​てしまう

'Cause you are the piece of me
あなたは私の一部だから

I wish I didn't need
必要がなければよかったのに

Chasing relentlessly
執拗に追いかける

Still fight and I don't know why
まだ戦っていて、私はわからない

If our love is tragedy
私たちの愛が悲劇なら、

Why are you my remedy?
なぜあなたが私の治療法なのですか?

If our love's insanity
もし私たちの愛が狂気であるなら

Why are you my clarity?
なぜあなたは私の透明性を保っているの?

If our love is tragedy
もし私たちの愛が悲劇なら、

Why are you my remedy?
なぜあなたが私の治療法なの?

If our love's insanity
私たちの愛が狂気であるなら

Why are you my clarity?
なぜあなたは私の透明性を保っているの?

Walk on through a red parade
赤いパレードを通って歩いて

And refuse to make amends
償いをすることを拒否して

It cuts deep through our ground
それは私たちの地面を深く切り裂き

And makes us forget all common sense
私たちにすべての常識を忘れさせます

Don't speak as I try to leave
私が去ろうとしているときに話さないで

'Cause we both know what we'll choose
私たち二人とも何を選択するか知っているから

If you pull, then I'll push too deep
あなたが引っ張ったら、私は押し込みすぎる

And I'll fall right back to you
そしてあなたのもとへ戻るでしょう

'Cause you are the piece of me
あなたは私の一部だから

I wish I didn't need
私は必要なかったと願う

Chasing relentlessly
執拗に追いかける事が

Still fight and I don't know why
まだ戦っていてなぜだかわからない

If our love is tragedy
私たちの愛が悲劇なら

Why are you my remedy?
なぜあなたは私の治療法なの?

If our love's insanity
私たちの愛が狂気なら

Why are you my clarity?✖️5
なぜあなたは明瞭なの?

If our love is tragedy
私たちの愛が悲劇なら

Why are you my remedy?
なぜあなたは私の治療なの?

If our love's insanity
私たちの愛が狂気なら

Why are you my clarity?
なぜあなたは明瞭なの?


この記事が参加している募集

英語がすき

私のプレイリスト

この記事が気に入ったらサポートをしてみませんか?