見出し画像

2/1 deep sleep

今日は今年初めてのお休みです。

Today is my first holiday this year.

今天是我今年的第一个假期。

午前中に洗濯をしました。

I did the laundry in the morning.

我早上洗衣服。

お昼ごはんを食べた後に昼寝をしました。

After eating lunch, we took a nap.

吃完午餐后,我们小睡了一下。

夕方まで寝てしまいました。

I slept until evening.

我睡到晚上。

今日は寝すぎました。

I slept too much today.

我今天睡得太多了。

私は疲れていたようです。

I seem to be tired.

我好累。

明日は旅行に行きます。

I will go on a trip tomorrow.

我明天去旅行。

楽しみです。

I'm looking forward to it.

我很期待。

この記事が気に入ったらサポートをしてみませんか?