見出し画像

🎧きこえる🎧


I was talking to an American friend and when I said, ``I recorded a skit for YouTube the other day,'' she was shocked.

by the way,

ハリー・ポッターを思い出しました✨✨✨

🪔「若いころは父親に似て整った顔立ちの美青年だったが[注 5]、分霊箱の作成をはじめとした肉体改造の影響で、1956年ごろの冬にダンブルドアと再会した時点では見る影もない姿に変貌している。肌は青白く、鼻は無理やり切り込みを入れたように潰れ、瞳は赤く(映画版では青)、切り裂いたように細いというその姿は、自身が所属していたスリザリン寮の象徴・蛇を思わせる。変貌以前も、激昂したときは瞳が赤く変化していた。
``When he was young, he was a beautiful young man with a well-shaped face, resembling his father [Note 5], but due to the effects of body modification, including the creation of Horcruxes, he was a shadow of himself when he reunited with Dumbledore in the winter of 1956. His skin is pale, his nose is crushed as if he had been forced into a cut, his eyes are red (blue in the movie version), and his appearance is as thin as if he had been torn apart. It reminds me of a snake, the symbol of Slytherin House. Even before his transformation, his eyes turned red when he was enraged."」🪔


You shouldn't say the name of Bordemode from Harry Potter.
ボルデモードは名前を口にしたらいけないとか(笑)映画🎥の中のストーリー🎞





After the junior high school graduation ceremony, in the last homeroom, my homeroom teacher, Mr. H, said,

"Listen, everyone, please grow up to be able to express your opinions clearly. For example, teachers are humans too, so they have likes and dislikes. I'll say this for the last time, but I hate this guy."

He suddenly pointed at me. …

(笑)
きっと先生の妬みなのかな?

続きがありました💦
道尾秀介はその時とても混乱しましたが、
その後の転換期になったのかな?

Shusuke Michio seemed very confused at that time,

At a major turning point in my life after that.

聖職者と言われる教師から発する言葉とは思えませんが。



2010年
🌙月と蟹🦀

「世界は大きくて理不尽だから、僕たちは神様を創ることにした
The world is big and unreasonable, so we decided to create a god.」

サタンも神様も作れるのでしょうか。

🌐=god

この記事が気に入ったらサポートをしてみませんか?