見出し画像

230821 ステップ・ビリヤード

ステップ
13:14、最高108回


ビリヤード
もうどの位
行ってなかっただろう

オトナの遊びの一環で
今日はビリヤード復帰
を果たしました

未経験の人と行ったので
彼らが愉しいと想えるかも
僕には気になるトコロでした

近所で調べると
やはり老舗の安心感
旧い店が僕には安心出来ます

もう一息ガチの店舗には
もう少し練習して
馴れてから行こうね

そんな意味合いで
今日はターミナル駅に在る
大きな店舗に行きました

懐かしいお店は
今もシッカリと経営
続けて居て
僕としては再来シ易いなぁ

そして
何と言っても電子マネー
支払いが進歩シて居るから
手ブラに近い荷物でイケる


230821 step billiards

step
13:14, max 108 times

billiards
I wonder how far I've gone
As part of adult play

billiards today
made a comeback

I went with an inexperienced person
do you think they are happy
was also a concern for me

Search in the neighborhood
After all long-established sense of security
The old store gives me peace of mind

In the store where you can take a break
Let's practice a little more and get used to it
in that sense
I'm at the terminal station today
went to a big store

A nostalgic shop
Even now, I continue to run the business steadily.
It's easy for me to come back

and
Electronic money
payment is progressing
You can go with luggage that is almost empty-handed

by Google translation

ここから先は

527字
この記事のみ ¥ 200

この記事が気に入ったらサポートをしてみませんか?