見出し画像

230608 FOOD-E脱落

FOOD-E

リアルタイム配達が無くなり
予約だけにナりましたね

個人的に幾つか
気に入りのお店
有ったんですがね…

最短で3時間
…( ・_・)ムー

3時間後の食欲が
見えていたら僕

もう少しスマートに
生きられてるだろうなぁ

僕はシないけど
ご近所や親族を呼んでの
パーティや
ホストを全うシないとナらない時の
お食事に
前日から予約して〜
なんて使い方にはピッタリ!
なんだろうなぁ
僕はシないけど

残念ながら
僕の選択肢から
脱落です(T_T)


230608 FOOD-E dropout

FOOD-E

No more real-time delivery, only reservations.
I personally had a few favorite restaurants...

The shortest delivery time is 3 hours...( ・_・)
If I could see my appetite after 3 hours
I would live a little smarter.

I don't have to do it.
I don't do parties for neighbors and relatives.
or when you have to be the host of a party...
It's perfect for those who make reservations a day in advance!
I'm sure it's perfect.
Not for me, though.

Unfortunately, it's not an option for me.

By DeepL


ここから先は

473字
この記事のみ ¥ 200

この記事が気に入ったらサポートをしてみませんか?