見出し画像

Girlfriend / Avril Lavigne 【 和訳付き 】

Hey! Hey! You! You! I don't like your girlfriend
ねえねえ、私はあなたの彼女好きじゃない

No way! No way! I think you need a new one
ありえない、あなたには新しい彼女が必要だと思う

Hey! Hey! You! You! I could be your girlfriend
私はあなたの彼女にピッタリだと思う

Hey! Hey! You! You! I know that you like me
ねえねえ、あなた、私のことが好きでしょ

No way! No way! No, it's not a secret
隠さなくていいよ

Hey! Hey! You! You! I want to be your girlfriend
ねえねえ、私はあなたの彼女になりたい

You're so fine I want you mine
あなたはかなりイケてるね、私のものにしたい

You're so delicious I think about you all the time
あなたはとても美味しそう、私いつもあなたのことを考えてる

You are so addictive Don't you know what I can do to make you feel alright
あなたはとても魅力的です。私ならあなたを気持ち良くできるのが分からない?

Don't pretend I think you know I'm damn precious
そんなふりしないで、私が貴重な存在である事わっかってるよね

Hell Yeah I'm the mother fucking princess I can tell you like me too
私はプリンセスです。あなたも私が気になってるよね

And you know I'm right
ねぇ?私正しいでしょ?

She's like so whatever
あなたの彼女なんて大した事ない

You can do so much better
あなたはもっといい人と付き合えるはず

I think we should get together now
私たちがいま付き合うべきだと思う

That's what everyone's talking about
みんながそう話してる

Hey! Hey! You! You! I don't like your girlfriend
ねえねえ、あなた、私はあなたの彼女好きではありません

No way! No way! I think you need a new one
ありえない、あなたには新しい彼女が必要だと思います

Hey! Hey! You! You! I could be your girlfriend
私ならあなたの彼女にピッタリになる事ができる

Hey! Hey! You! You! I know that you like me
ねえねえ、あなた私のことが好きなんでしょ

No way! No way! No, it's not a secret
隠さなくていいよ

Hey! Hey! You! You! I want to be your girlfriend
私はあなたの彼女になりたいんです

I can see the way See the way you look at me
あなたが私を見るているのもわっかってる

And even when you look away I know you think of me
そして目をそらしてからも私のことを考えてるの知ってるよ

I know you talk about me all the time
あなたはいつも私のことを話してるんでしょ

again and again So come over here
何度も何度も…だからこっちに来てよ

and tell me what I wanna hear
あ、それから聞きたいことがあります

Better yet, make your girlfriend disappear
もういっそのことあなたの彼女は消えてしまえばいいのに

I don't wanna hear you say her name
私は聞きたくないあなたが彼女の名前を言うのを

ever again and agian and again
永遠に…ずっとずっとずっと

She's like so whatever
彼女なんてどうでもいい

You can do so much better
あなはもっと良くする事ができる

I think we should get together now
私たちが付き合うべきだと思います

That's what everyone's talking about
みんながそう話してる

Hey! Hey! You! You! I don't like your girlfriend
ねえねえ、私はあなたの彼女が好きではありません

No way! No way! I think you need a new one
きっとあなたには新しい彼女が必要だと思います

Hey! Hey! You! You! I could be your girlfriend
ねえねえ私ならあなたの彼女にピッタリだと思う

Hey! Hey! You! You! I know that you like me
あなた私のことが好きなんでしょ

No way! No way! No, it's not a secret
隠さなくていいよ

Hey! Hey! You! You! I want to be your girlfriend
ねえねえ、私はあなたの彼女になりたい

In a second you'll be wrapped around my finger
すぐにあなたは私の手のひらで転がされることになるでしょう

'Cause I can, 'cause I can do it better
なぜなら私はもっと上手くあなたとできるから

There's no other, so when's it gonna sink in?
他にはいないのに、いつになったらわかるの?

She's so stupid, what the hell were you thinking?
彼女とても馬鹿、あなたは一体何を考えているの?

Hey! Hey! You! You! I don't like your girlfriend
ねえねえ、私はあなたの彼女好きじゃない

No way! No way! I think you need a new one
ありえない、あなたには新しい彼女が必要だと思う

Hey! Hey! You! You! I could be your girlfriend
私はあなたの彼女にピッタリだと思う

Hey! Hey! You! You! I know that you like me
ねえねえ、あなた、私のことが好きでしょ

No way! No way! No, it's not a secret
隠さなくていいよ

Hey! Hey! You! You! I want to be your girlfriend
ねえねえ、私はあなたの彼女になりたい

Hey! Hey! You! You! I don't like your girlfriend
ねえねえ、私はあなたの彼女好きじゃない

No way! No way! I think you need a new one
ありえない、あなたには新しい彼女が必要だと思う

Hey! Hey! You! You! I could be your girlfriend
私はあなたの彼女にピッタリだと思う

Hey! Hey! You! You! I know that you like me
ねえねえ、あなた、私のことが好きでしょ

No way! No way! No, it's not a secret
隠さなくていいよ

Hey! Hey! You! You! I want to be your girlfriend
ねえねえ、私はあなたの彼女になりたい





この記事が参加している募集

英語がすき

この記事が気に入ったらサポートをしてみませんか?