見出し画像

Victoria Monét 『JAGUAR II』 全曲和訳

祝!グラミー賞「ベストR&Bアルバム」&「最優秀新人賞」受賞!


1. Smoke (feat. Lucky Daye)

Little fireworks that light up for me
 小さな花火が私に輝く
In my finger tips I burn my worries
 指先から不安が燃えていく
Do it somethin' like that 8-track shorty
 ウィードみたいに 可愛い子ちゃん
Keep it in rotation, it's a celebration every time we smoke, smoke
 流し続けて 吸うたびにセレブレーション
Do it somethin' like that 8-track shorty
 ウィードみたいに 可愛い子ちゃん
Keep it in rotation, it's a celebration every time we—
 流し続けて 吸うたび セレブレーション

You don't even gotta ask, you know I got some
 聞かないで 私は持ってるから
Pre-rolls in the bag, who should I shotgun? (Yeah-yeah, yeah, yeah, yeah)
 巻く前のやつがカバンに 誰を狙えばいい?
To the left or the right, 'long as it rotate
 左へ右へ 回しながら
It's a bisexual blunt, it can go both ways, yeah
 バイセクシャルなウィードだから どっちでもいける

Hotbox while you hit the box, top, get you to the top
 狭いところで吸って 効いてきたら 高いところまでいける
Rock but if it's a lot, I can take it from you
 楽しんで 多かったら私がもらうから
Got nothin' but that gas, pass it then pass it back
 最高級のウィードしかない 渡してまた返す
Cough, you don't need a mask
 咳き込んでもマスクは要らない
This that shit you smoke to (Oh-oh, oh-oh)
 いいから吸って

Little fireworks that light up for me
 小さな花火が私に輝く
In my finger tips I burn my worries
 指先から不安が燃えていく
Do it somethin' like that 8-track shorty
 ウィードみたいに 可愛い子ちゃん
Keep it in rotation, it's a celebration every time we smoke, smoke
 流し続けて 吸うたびにセレブレーション
Do it somethin' like that 8-track shorty
 ウィードみたいに 可愛い子ちゃん
Keep it in rotation, it's a celebration every time we—
 流し続けて 吸うたび セレブレーション

Trees, got the smoke, now we just need a lighter (Ooh)
 ウィード 吸って ライターが必要だ
That body, ah, you got that Earth, Wind and Fire
 身体が Earth, Wind and Fire みたいに
If you know how to roll then come be my supplier
 巻き方を知ってるなら俺に仕入れてよ
Up in the clouds, we get high like Mariah
 雲に巻かれて Mariah くらいにハイに

Hotbox while you hit the box, top, get you to the top
 狭いところで吸って 効いてきたら 高いところまでいける
Rock but if it's a lot, I can take it from you
 楽しんで 多かったら私がもらうから
Got nothin' but that gas, pass it then pass it back
 最高級のウィードしかない 渡してまた返す
Cough, you don't need a mask
 咳き込んでもマスクは要らない
This that shit you smoke to (Oh-oh, oh-oh)
 いいから吸って

Little fireworks that light up for me
 小さな花火が私に輝く
In my finger tips I burn my worries
 指先から不安が燃えていく
Do it somethin' like that 8-track shorty
 ウィードみたいに 可愛い子ちゃん
Keep it in rotation, it's a celebration every time we smoke, smoke
 流し続けて 吸うたびにセレブレーション
Do it somethin' like that 8-track shorty
 ウィードみたいに 可愛い子ちゃん
Keep it in rotation, it's a celebration every time we—
 流し続けて 吸うたび セレブレーション

Lucky and V Monét
 Lucky と V Monét
Sound like a lucky day
 今日はラッキーな日みたいだ
Roll up and let it play
 巻いて楽しもう
This that shit you smoke to
 いいから吸って

2. Smoke (Reprise)

Let me hit that pipe before the pipe
 いいからパイプに火を着けさせて
Or you can use a candle
 キャンドルを使ってもいい
Just to make a blunt light for you
 あなたにウィードを燃やすから
Let's end this night on a high note
 高音で今夜はお開きにしよう
You go and then I'll blow
 あなたが行ったら私は吹かすから
Let me set the mood right for you
 あなたのために雰囲気をつくらなきゃ

Baby, can we smoke
 一緒に吸わない?
Baby, can we smoke

3. Party Girls (feat. Buju Banton)

Lighta, Lighta
 ライターはどこだ?

No more backs on the wall
 壁に寄りかかってないで
Come pull me close to you
 もっと近づかせて
Rock me deep into the morning
 朝焼けに沈ませて
Cause by sunrise I'll be gone
 日が昇るまでに私は行くから
I wanna be leaving with someone
 誰かと一緒に去りたい
I'm here for a good time and you know we both want it
 私はここで楽しみたい 私たちはそうでしょ

And plus I like to sightsee and if you invite me
 誘ってくれるなら巡りたい
I'll very likely pull up where you at
 あなたがいる場所で止まるから
You got the right fee or if you entice me
 チップはあげるから 楽しませてくれるなら
End of the night, might sit this on your lap
 夜の終わりに あなたの膝に座らせて
Staring at me too long might get you in trouble
 私を見つめすぎると危ないことになるよ
I'm hypnotizing, I'm just talking facts
 私は催眠術が使える それは事実
Nightly you'll sight me anywhere you might be
 夜はどこにいても私を目にするはず

Can't forget about the party girls out lighting up the world
 世界を照らすパーティガールズが忘れられない
Let's hear it for the party girls out lighting up the world
 世界を照らすパーティガールズに祝福を

Now from this tune come on me want everybody
 今から流れるこの曲が俺を欲情させる
In the dancehall right now today
 今日このダンスホールで
Lighters in the sky
 空の輝き
If you're with your lover if you're with your girl
 君が恋人といようと 彼女といようと
If you're with your brother if you're with your sista
 兄弟といようと 姉妹といようと
Mayday
 メーデーだ

Time to get the feeling and the mood right
 心も雰囲気もあげていこう
Want to know what a true Jamaican night life is like
 本物のジャマイカの夜を知りたい
Alright, work hard play hard don't need no sponsor
 よく働き よく遊び スポンサーは要らない
Life of the party girl you're sweet like sugar
 パーティガールの人生 君は砂糖のように甘い
Put the S in sexy girl I love that figure
 セクシーガールは一人じゃない 数は大事だ
When you whine and go down come up and bend over
 ぐずぐずして ふらふらして 屈んで
Know the party can't start til' you deh bout ya
 君が君にならないとパーティは始まらない
Sexy up jacuzzi, pool side and sauna
 セクシーなジャグジー プールサイドとサウナ
Miss ah who make the party start get it hot like fire?
 誰がパーティを炎みたいに始めてくれる?
Who makes the rude boys spend out nuff dollars?
 誰が不良少年たちに金を使わせてくれる?
Girl pretty in their face, they look fine and proper
 顔の可愛い子 とてもキレイ
Dress to impress and every man admire
 ドレスで魅せる 男は見惚れる
We say no low vibes gon mek we lift this higher
 悪いノリじゃハイにはなれない
Burn down the whole club and set the roof on fire
 クラブを焼き尽くして屋根に火をつけろ

Can't forget about the party girls out lighting up the world
 世界を照らすパーティガールズが忘れられない
Let's hear it for the party girls out lighting up the world
 世界を照らすパーティガールズに祝福を

Big up to the one Victoria Monét
 Victoria Monét に拍手を
Done know seh yuh come out and yuh good
 君が現れて
Yuh pretty and yuh looking nice
 キレイで素敵
Love up yuhself fi di rest a yuh life 
 残りの人生も自分を愛して
All the party girls all over the world
 世界中のパーティガールズたちよ
American girls, London girls
 アメリカのガールズ ロンドンのガールズ
African girls, Island girls, Asian girls
 アフリカのガールズ 島国のガールズ アジアのガールズ
 
To the party girls (To the party girls) 
 世界中のパーティガールズたちよ
All around the world (All around the world)
That like to twerk
 トゥワーク好きのガールズ
I like the girls who like to party
 パーティ好きのガールズが好きだから
I like the girls with the body (We like the girls who like to party)
 身体ごとガールズが好きだから
I like the girls who like to party
I like the girls with the body (We like the girls who like to party)

4. Alright

He gave me some d*ck in bed
 彼はベッドで楽しませてくれた
Now he think it's Dickies embedded
 ディッキーズは埋め込まれたと思ってる
'Bout to leave his text on "Read", I'ma let him know that I read it
 彼からのメッセージを既読スルーしてやる
Makin' ni**as feel a way, it's a forte, really
 彼に強く当たって
Might not even hit you when I'm in your city
 あなたの街にいても電話しないかも
Thought you was about to get some foreplay with me?
 私と前戯できるとでも思った?
You won't even get a picture of these 4K titties
 4Kの胸に写真すら見れないくせに

I'm gon' be on my shit tonight
 今夜私は自分に集中するから
No one on my hip tonight
 今夜は誰も私の腰に乗らない
Cause I got this feelin' life's alright, alright
 この人生は良い感じな気がするから
Gn' be on my shit tonight
 今夜私は自分に集中するから
No one on my hip tonight
 今夜は誰も私の腰に乗らない
Cause I got this feelin' life's alright, alright
 この人生は良い感じな気がするから

Alright
Alright, alright
Alright
Alright, alright

Once he think he touched my soul, I'll be back out here solo
 彼が私の心に触れたと感じたりしたら 一人で帰ってやる
Yeah, he might call me a ho
 私のことを尻軽って呼ぶかもしれないけど 
But I like to call it immortal
 不滅って私は呼びたいね
Makin' ni**as feel a way, it's a forte, really
 彼に強く当たって
Might not even hit you when I'm in your city
 あなたの街にいても電話しないかも
Thought you was about to get some foreplay with me?
 私と前戯できるとでも思った?
You won't even get a picture of these 4K titties
 4Kの胸に写真すら見れないくせに

I'm gon' be on my shit tonight
 今夜私は自分に集中するから
No one on my hip tonight
 今夜は誰も私の腰に乗らない
Cause I got this feelin' life's alright, alright
 この人生は良い感じな気がするから
Gn' be on my shit tonight
 今夜私は自分に集中するから
No one on my hip tonight
 今夜は誰も私の腰に乗らない
Cause I got this feelin' life's alright, alright
 この人生は良い感じな気がするから

Alright
Alright, alright
Alright
Alright, alright

Tonight, tonight, tonight
Alright, alright
Tonight, tonight, tonight
Alright, alright
Tonight, tonight, tonight
Alright, alright
Tonight, tonight, tonight
Alright, alright
Tonight, tonight, tonight
Alright, alright

5. Cadillac (A Pimp's Anthem)

You see us ladies
 私たちレイディーズが見えるでしょ
In our heels
 ヒールを履いて
Long fur coats
 長い毛皮のコートを着て
Hair pressed down
 髪を整えて
Rings, lots of rings
 たくさんの指輪
Nails
 ネイルも
It's funny how y'all don't think we be pimps too
 私たちもイケてるって思ってないのウケる

We keep it smooth like a Cadillac
 私たちはキャデラックみたいにスムーズに
With the diamond spinners in the back
 ダイヤのアクセサリーが後ろに
We keep it smooth like a Cadillac
With the diamond spinners in the back
And you might get five with the black hand side
 ブラックのハンドシェイクをして
No lie
 嘘じゃない
We keep it smooth like a Cadillac
 私たちはキャデラックみたいにスムーズに
With the diamond spinners in the back
 ダイヤのアクセサリーが後ろに

We women been winning since from the beginning
 初めから私たち女性が勝ち続けてる
Of your whole life
 あなたの人生ずっと
Yeah, your whole life
And if you fucking with it you better be willing to roll them dice
 嘘だと思うならサイコロ振ってみればいいじゃない
You gon' roll them dice
And lose all yo money
 全財産失うことになるよ
Ni**a
Cause this p*ssy ain't no alley cat
 アソコはただの狂った子猫ちゃんじゃないから
We coming from the jungle
 私たちはジャングルから来た
Black jag on your bumper
 あなたのバンパーに乗る黒いジャガー
Ask yo baby mama
 ママにでも泣きつきな

We keep it smooth like a Cadillac
 私たちはキャデラックみたいにスムーズに
With the diamond spinners in the back
 ダイヤのアクセサリーが後ろに
We keep it smooth like a Cadillac
With the diamond spinners in the back
And you might get five with the black hand side
 ブラックのハンドシェイクをして
No lie
 嘘じゃない
We keep it smooth like a Cadillac
 私たちはキャデラックみたいにスムーズに
With the diamond spinners in the back
 ダイヤのアクセサリーが後ろに

6. How Does It Make You Feel

Hear it in my tone
 私の声から聞き取れる
See it in my eyes
 私の眼から見える
Feel it in my bones
 私の骨から感じられる
We were by design
 私たちは作られた
I know that it's God up there
 そこに神はいた
Giving me the signs
 私にサインをくれた
Out of all the world
 この世界の中で
You and I aligned
 あなたと私は繋がった

I'll always love you with no compromise
 妥協することなくあなたを愛し続ける
Deeper than seas
 海よりも深く
And higher than the sky
 空をよりも高く
'Til there's nothing left
 すべてが消えてしまっても
You'll be on my right
 あなたは私のそばに
Be it rain or shine
 雨でも晴れでも
You're forever mine
 あなたは永遠に私のもの

How does it make you feel?
 あなたはどう感じてるの?
How does it make you feel?
How does it make you feel?
To be loved for real
 本当に愛されてることって

Hear it in my tone
 私の声から聞き取れる
See it in my eyes
 私の眼から見える
Feel it in my bones
 私の骨から感じられる
We were by design
 私たちは作られた
I know that it's God up there
 そこに神はいた
Giving me the signs
 私にサインをくれた
Out of all the world
 この世界の中で
You and I aligned
 あなたと私は繋がった

Just like the sand I'll always be for shore
 砂のように 私はいつでも浜辺にいる
Deal any hand
 なんでもする
I couldn't love you more
 これ以上ないほどに愛してる
I'm saying yes
 何度でもイエスって言う
Like a million times
 百万回でも
Be it rain or shine
 雨でも晴れでも
You're forever mine
 あなたは永遠に私のもの

How does it make you feel?
 あなたはどう感じてるの?
How does it make you feel?
How does it make you feel?
To be loved for real
 本当に愛されてることって

How does it make you feel?
How does it make you feel?
How does it make you feel?
To be loved for real

7. On My Mama

When they say, "She get it from her mama"
  「ママに似てるね」って言われると
Imma say, "You fuckin' right"
 「たしかにそうね」って言いたくなる
Body rude, it's unpolite
 圧倒的な身体 遠慮を知らない
Done being the humble type
 控えめでいるのは終わり
Tell me, is you down?
 あなたはノリ気?
'Cause I'm tryna go up tonight
 今夜私は楽しみたい
H*es and hoochies left and right
 尻軽たちがあちこちに
I just wanna live in a fantasy
 私はただファンタジーを生きたい
Think we deserve it, right?
 私たちにお似合いでしょ?
Top all the memories I've ever made in my life
 人生のどんな思い出よりも
Permanent ecstasy
 永久の快楽
Ladies is pimps tonight
 今夜レイディーズはきらめく
Living inside a dream
 夢の中に生きて
Let's lay where the lovers lie
 恋人たちが横渡る場所で

I put that on my own mama, on my hood
 ママとフッドに誓う
I look fly, I look good
 私はイケてる
You can't touch my bag
 私のお金には触らないで
Wish you could
 できたらいいのにね
I look fly, I look too good
 私は超イケてる
Put that on my own mama, on my hood
  ママとフッドに誓う
I look fly, I look good
 私はイケてる
You can't touch my bag
 私のバッグには触らないで
Wish you could
 できたらいいのにね
I look fly, I look too good
 私は超イケてる

On my mama, on my hood
 ママに フッドに
I look fly, I look good
 私はイケてる
Touch my swag
 私の自信には触らないで
Wish you could
 できたらいいのにね
I look fly, I look good, good
 私はイケてる

I'm so deep in my bag
 たくさん稼いだ
Like a grandma wit a peppermint
 ウィードを吸うおばあちゃんみたいに
They say, "Ooh, she smell good"
 みんなが「いい匂いする」と言う
That's just 'cause I'm Heaven-sent
 私は天国の香りがする贈り物だから
Sex game go stupid
 セックスの遊びはもうバカバカしい
Snappin' like a toothpick
 爪楊枝みたいにポキっと快感に
Man, to tell the truth
 言っておくけど
Your opinion is irrelevant, but I
 あなたの意見は関係ない
I know you think I'm fine
 私をキレイだと思ってるでしょ
Might be too fine to hit it from behind
 キレイすぎて後ろからだともったいないかもよ
Reflection in the mirror don't decline
 鏡越しでも見劣りしない
I can't even lie, lie, lie
 嘘じゃないから
 
I put that on my own mama, on my hood
 ママとフッドに誓う
I look fly, I look good
 私はイケてる
You can't touch my bag
 私のお金には触らないで
Wish you could
 できたらいいのにね
I look fly, I look too good
 私は超イケてる
Put that on my own mama, on my hood
  ママとフッドに誓う
I look fly, I look good
 私はイケてる
You can't touch my bag
 私のバッグには触らないで
Wish you could
 できたらいいのにね
I look fly, I look too good
 私は超イケてる

On my mama, on my hood
 ママに フッドに
I look fly, I look good
 私はイケてる
Touch my swag
 私の自信には触らないで
Wish you could
 できたらいいのにね
I look fly, I look good
 私はイケてる

On my mama, on my hood
 ママに誓って
Mama, on my hood
 ママとフッドに誓って
I look fly, I look good
 私はイケてる
I look fly, I look good
Touch my swag
 私の自信には触らないで
Wish you could
 できたらいいのにね
I know you wish you could
I look fly, I look good, good
I look fly, I look good

8. I'm The One

I could be riding horseback towards you
 あなたを馬みたいに乗ってあげてもいい
Slow motion on a beach
 ビーチでスローモーション
Titties bouncin' and everything
 胸から何まで揺れる
I could be the one you sit right next to
 あなたの隣に座ってあげてもいい
Every time you get on a train
 電車に乗るたびに
Or the one that you compliment often
 あなたがいつも褒める人になってもいい
That knows all your problems
 あなたの悪いところも知ってる人に
'Cause I'm the one you call to vent
 なぜなら私はあなたがストレス発散できる人だから
I could be right in your face screaming at you
 面と向かってあなたに叫べる
While I'm waving a sign that says "heaven sent"
 「天国からの贈り物」のサインの送りながら 

And you still wouldn't see
 あなたはまだ気づかないでしょうね
I'm the one you need
 あなたには私が必要だって
Why can't you see
 なんでわからないの
I'm the one you need
 あなたには私が必要だって

I'm the one, I'm the one
 私がその人だから
You would've already won
 あなたはもう辿り着いてるのに
If you knew I was the one (I'm the one)
 私がその人だってわかったら
I'm the one, I'm the one
You would've already won
If you knew I was the one (I'm the one)

And even if you wrote a whole list
 もしあなたがリストをつくって
'Bout a b*tch naming every wish
 願いを叶えてくれる女性を書いたら
Then God whispered you my name
 神は私の名前を囁いてくれるはず
And then angels appeared
 そして天使が現れて
And carried me outta here
 私をここから連れ出して
Into your bed and I gave it to you perfect
 あなたのベッドで 私は完璧にやるから
And if it felt like home
 そこが家のように感じられたら
Anytime we're alone
 二人きりのときに
You would still be a runaway
 それでもあなたはまだ逃げる
I wonder what it is
 なぜなのか
Is it fear?
 怖いから?

Oh why can't you, why can't you see
 なんでわからないの
I'm the one you need
  あなたには私が必要だって
Why can't you see
I'm the one you need (yea yea)

I'm the one, I'm the one
 私がその人だから
You would've already won
 あなたはもう辿り着いてるのに
If you knew I was the one (I'm the one)
 私がその人だってわかったら
I'm the one, I'm the one
You would've already won
If you knew I was the one (I'm the one)

Love me love me love me love me
 私を愛して
Love me love me love love me
Love love love love
Love love love love
Love me love me love me love me
Don't you love me
Love love love love
Love love love love

9. Stop (Askin' Me 4Shyt)

It ain't even Christmas
 クリスマスじゃないし
And it ain't your birthday
 あなたの誕生日でもないのに
So why you callin' me with a wishlist
 なんで何か欲しいときだけ私を呼ぶの?
Like I live in a vase?
 私が花瓶の中に生きているかのように
See, I've been bamboozled once before
 前に私は騙された
You ain't foolin' me again
 もう私を馬鹿にしないで
I just want you to know what I'm gon' say
 私の言うことをわかってほしい

Stop askin' me for money, get your own
 私からお金を求めないで 自分で稼げ
I barely even just got home
 あんまり家にも帰らなかったのに
Do I look like a tree to you?
 私が金の成る木に見える?
Well, leaf me alone if I do
 そうなら私を放っておいて
And take this as your fair warnin'
 そしてこれは警告だと思って
Next time you're in need of somethin'
 次また何か必要になっても
Don't call my phone, b*tch
 私に電話してくるな

I need you to stop
 いい加減やめてほしい
Stop askin' me 4 shyt
 私にくだらないことを頼まないで
Ooh, I put this on in case you forget
 忘れてるならまた言うけど
Ooh-ooh, these ni**as always want somethin' (Somethin')
 こいつらはいつも欲しがり
You know they always want somethin'
 いつでも何かを頼んでくる
But ni**a, I want somethin' too (Oh-oh)
 私だって欲しいから
I want you to stop
 やめてほしい

A ni**a just got paid
 給料をもらったばかりの男
And the hair is laid
 髪はキマってる
And my soul is saved
 そして私の魂は救われた
But I'm not your bank
 でも私はあなたの銀行じゃない
Ask your momma
 ママにでも頼みな
And remember
 覚えておいて
Don't call my phone, b*tch
 私に電話してくるな

I need you to stop
 いい加減やめてほしい
Stop askin' me 4 shyt
 私にくだらないことを頼まないで
Ooh, I put this on in case you forget
 忘れてるならまた言うけど
Ooh-ooh, these ni**as always want somethin' (Somethin')
 こいつらはいつも欲しがり
You know they always want somethin'
 いつでも何かを頼んでくる
But ni**a, I want somethin' too (Oh-oh)
 私だって欲しいから
I want you to stop
 やめてほしい

10. Hollywood (feat. Earth, Wind & Fire + Hazel Monét)

Simple things, little things
 単純なこと 些細なこと
Get lost in all the glitter and the bling
 煌めきと輝きの中で消えた
And the machine
 機械の中で
Remember the trees and the beach
 思い出す 木々とビーチを
And memories of when you used to be
 あなたが昔
A kid on a swing
 ブランコに乗る子供だった記憶を

But I'm in Hollywood
 今は私はハリウッドにいる
Dreaming bigger than I ever should (ooh)
 ずっと大きな夢を抱えて
I'm a product of Hollywood
 私はハリウッドの申し子
Dreaming bigger than I ever should
 ずっと大きな夢を抱えて
(Dreaming bigger than I ever)
(Dreaming bigger than I ever)

Simple things, little things
 単純なこと 些細なこと
Get lost in all the glitter and the bling
 煌めきと輝きの中で消えた
And the machine
 機械の中で
Remember the trees and the beach
 思い出す 木々とビーチを
And memories of when you used to be
 あなたが昔
A kid on a swing
 ブランコに乗る子供だった記憶を

But I'm in Hollywood
 今は私はハリウッドにいる
Dreaming bigger than I ever should (ooh)
 ずっと大きな夢を抱えて
I'm a product of Hollywood
 私はハリウッドの申し子
Dreaming bigger than I ever should
 ずっと大きな夢を抱えて
(Dreaming bigger than I ever)
(Dreaming bigger than I ever)

What do you live for
 何のために生きるのか
what are you here for
 何のためにここにいるのか
what do you breathe for
 何のために呼吸するのか
what do you stand for
 何のために立っているのか
What would you die for
 何のために死ぬのか
What will you leave when you're gone
 死んだときに何を残せるのか
What are you here for
 何のためにここにいるのか
How could you give more
 これ以上何を与えられるのか
How could you love more
What do you live for
 何のために生きるのか

But I'm in Hollywood
 今は私はハリウッドにいる
Dreaming bigger than I ever should (ooh)
 ずっと大きな夢を抱えて
I'm a product of Hollywood
 私はハリウッドの申し子

Dreaming bigger than I ever should
 ずっと大きな夢を抱えて
(Dreaming bigger than I ever)
(Dreaming bigger than I ever)

Simple things, little things
 単純なこと 些細なこと
Get lost in all the glitter and the bling
 煌めきと輝きの中で消えた
And the machine
 機械の中で

11. Good Bye

I never broke my heart before
 自分で心を壊したことはなかった
But with you
 でもあなたといると
I dropped it on a marble floor
 大理石の床に落としてしまった
Guess that means I've never been in love before
 今まで恋に落ちたことがなかったんだと思う
So with you
 だからあなたとなら
I keep on coming back for more
 私はいくらでも戻ってくる

Sometimes I don't think I can get used to these changes, changes
 ときどき変化に慣れないのではと思うことがある
I guess we should face it
 いずれ直面すべきなのに
We're better off wherever we are
 いつでも私たちは良い感じ

But baby I really love the way you made me feel inside
 あなたは私をその気にさせてくれる
Really'd love to feel that way just one more night
 もう一晩だけ感じたい
I promise I'll leave
 すぐに帰ると約束するから
I promise I'll go
 すぐに行くと約束するから
But if we're gonna say goodbye
 でもさよならを言うなら
Let's make it a good bye
 せめて良いさよならにしよう

You got my heart all bent out of shape
 あなたは私の心を揺さぶった
So after you
 だからお先にどうぞ
I'll never really use it the same
 同じようにしないから
I know, I know, farewells ain't always fair
 別れはいつもフェアなわけじゃない
Let's take this last night as a souvenir
 今夜をお土産にしよう
To commemorate our love
 私たちの愛を祝って

Sometimes I don't think I can get used to these changes, changes
 ときどき変化に慣れないのではと思うことがある
I guess we should face it
 いずれ直面すべきなのに
We're better off wherever we are
 いつでも私たちは良い感じ

But baby I really love the way you made me feel inside
 あなたは私をその気にさせてくれる
Really'd love to feel that way just one more night
 もう一晩だけ感じたい
I promise I'll leave
 すぐに帰ると約束するから
I promise I'll go
 すぐに行くと約束するから
But if we're gonna say goodbye
 でもさよならを言うなら
Let's make it a good bye
 せめて良いさよならにしよう

Ba-ba-ba-ba-bada-da-da goodbye, goodbye
 さよなら
If this is the last time
 これが最後なら
Let's make this one a good bye
 せめて良いさよならにしよう
Good bye


JAGUAR II, Victoria Monét, 2023
℗2023 Lovett Music, Inc., under exclusive license to RCA Records



この記事が気に入ったらサポートをしてみませんか?