見出し画像

エンジニア紹介!"ジャッキー・トロフ"/ Introduction of Engineers "Jackie Turof"


10月より、スポヲタのファン向け新サービスの開発を推し進めるべく、敏腕エンジニア "ジャッキー・トロフ" が新しい仲間として加わってくれました!
今回は、そのジャッキー自身による、これまでの経歴や入社までの敬意、自分の想いを、語ってもらいます!

Jackie Turof, a talented engineer, joined us in this October to promote the development of our new services for Fan Engagement!
In this article, Jackie will talk about her career, the process of choosing our company, and her own thoughts!


Jackie Turof(ジャッキー・トロフ)

日本語版

【経歴・バックグラウンド】


私は父がコンピュータープログラマーだったこともあり、非常に若い頃からコーディングの世界に触れてきました。私の父は、私に直接コーディングを教えるのではなく、問題解決者としてのスキルを早い段階から養うように導いてくれました。

早いころからコーディングに興味を持っていた私は、オレゴン州立大学に進学し、コンピュータサイエンスを学びました。
プロのキャリアをJava 8でスタートしましたが、やがて広大でダイナミックなJavaScriptエコシステムに魅了されました。

それをきっかけに、私のキャリアへの道筋が定まっていきます。初期のスタートアップに加わり、刺激的な働き方をしたい、エンジニアとして前進していきたいと考えるようになりました。
アイデアを具体的な製品に変えるプロセスは非常に興奮を覚えます。これらの年月、信じられないほど素晴らしいチームと人々と一緒に仕事をする機会に恵まれ、多くのことを学びました。フルスタック開発者として、さまざまなソフトウェアソリューションに取り組む機会がありました。

【転職の理由】

転職を検討する際、多くの要因を検討しました。何よりも、成長と学びへの欲望が最も重要でした。

また、会社が取り組んでいる仕事と用いられる先端技術には興味がありました。単に会社で働くこと、というだけでなく、自分の内なるエンジニアとしての情熱と共鳴するビジョンとミッションがある会社を探していました。

【会社に入ってみて】

Sportaでの毎日はとてもエキサイティングです。初めて参加したときと同じ興奮が今も続いています。ここは創造性に溢れた環境です。常に新しいアイデアを考える、推進する革新的な考え方があり、私を常に刺激してくれます。独自のアイデアを出し、革新的な解決策を提案し、それらが形になっていくのを見るのは、非常に充実感があります。

【将来への展望: 現在の課題とその先】

私の現在のSportaでの挑戦は、とても魅力的だと感じています。現在取り組んていることは、広範な処理をシームレスに、そして堅牢に行えるシステムを構築することです。
私たちの目標は、チーム管理者に最高のツールを提供し、卓越した価値を提供することです。これは挑戦ですが、まさにこの種の挑戦がSportaでの私のキャリアを豊かにしてくれると感じています。

長期的には、成長し、学び続け、Sportaの成功に貢献し続けることを目指しています。テクノロジーの世界は絶えず進化しており、私はそれに適応し、常に先を行き、最高のソリューションを提供し続けることを楽しみにしています。
Sportaの皆さんとそのコミュニティと共に、無数の革新、突破、そして目標達成を楽しみましょう!


English version

A Brief Dive into My Background


I was introduced to the world of coding very early, as my father was a computer programmer. He didn’t teach me to code, as much as he trained me to be a problem solver early on. I studied computer science at Oregon State University. I started my professional career working with Java 8, but I was soon enticed by the vast and dynamic JavaScript ecosystem. Since that pivot, I've never looked back. I have always been captivated by the thrill that early stage startups bring to the table. The process of giving life to an idea and molding it into a tangible product is exhilarating. Over the years, I've been fortunate enough to work with some incredible teams and people, whom I have learned a lot from. As a full stack developer, I've had the opportunity to work on a variety of different software solutions.

Why the Shift?


When contemplating a job change, there were numerous factors I considered. But, above all, my thirst for growth and learning remained paramount. I was genuinely fascinated by the cutting-edge technology the company was diving into. It wasn't just about joining another company; it was about aligning myself with a vision and mission that resonated with my inner tech enthusiast.

The Experience So Far


Every day at Sporta has been a testament to the excitement I felt when I first joined. The environment here is ripe for creativity. There's an underlying current of innovation that keeps me on my toes, always pushing me to think outside the box. The freedom to be inventive, to pitch in with radical solutions, and to witness them take shape is immensely fulfilling.

Looking Forward: The Current Challenge and Beyond


My current endeavor is both ambitious and intriguing: building a robust system that can seamlessly handle extensive processing. Our goal is to provide unmatched value to team admins, ensuring they have the best tools at their disposal. It's a challenge, but it's precisely these kinds of challenges that make my journey at Sporta so enriching.
In the long run, I aim to continue growing, learning, and contributing to Sporta's success. The tech world is ever-evolving, and I'm eager to evolve with it, ensuring we stay ahead of the curve and continue delivering top-notch solutions.
To everyone at Sporta and our extended community, thank you for the warm welcome. Here's to countless innovations, breakthroughs, and milestones together!


最後に / Finally

最後に、私たちは、スポーツ向け、ファンエンゲージメントに関わる独自アプリの開発を進めています。
そこで、その開発に関わってくれるエンジニアを随時募集しています。
コンピュータビジョンや画像判別処理に関わる知識や技能をお持ちの方で、スポーツに熱い気持ちのある方は、ぜひご連絡ください!

宛先:contact@sportajapan.com
件名:エンジニア応募について

Finally, we are developing our own apps for sports and for fan engagement.
Therefore, we are always looking for engineers to be involved in its development.
If you have knowledge and skills in computer vision(CV) and image processing technology, and are passionate about sports, please contact us!

Mail:contact@sportajapan.com
Subject: Engineer Application

この記事が参加している募集

社員紹介

この記事が気に入ったらサポートをしてみませんか?