見出し画像

Justin Bieber - Be Alright 【洋楽和訳】

Across the ocean, across the sea,
海を渡って、また海を渡る

Starting to forget the way you looked at me now
あなたが私を見る目を忘れ始めてる

Over the mountains, across the sky,
空を渡って山を越えて

Need to see your face,I need to look in your eyes
あなたの顔がみたい、あなたのそばにいたい

Through the storm and through the clouds
嵐が終わって、雲が去る

Bumps on the road and upside down now
道へぶつかると無茶苦茶になる

I know it's hard, babe,
私はわかる大変だって、ベイビー

to sleep at night. Don't you worry
夜眠るのに あなたは心配しないで

'cause everything's gonna be alright,
ai-ai-ai-aight
全てうまくいくから

Be alright, ai-ai-ai-aight
大丈夫だよ

Through the sorrow, and the fights, Don't you worry
悲しみを通り越して戦う。あなたは心配しないで

'cause everything's gonna be alright,
ai-ai-ai-aight
全てうまくいくから

Be alright, ai-ai-ai-aight
大丈夫。

All alone, in my room
部屋ではひとり

Waiting for your phone call to come soon
あなたからの電話がすぐに鳴るのを待ってる

And for you, oh, I would walk a thousand miles,
あなたのためならどこまででも行くよ

To be in your arms, holding my heart
あなたの腕の中にいるために 私の心を抱きしめて

Oh I,Oh I,I love you
私は, 私は, 私はあなたを愛してる

And everything's gonna be alright,
ai-ai-ai-aight
全て大丈夫だよ

Be alright, ai-ai-ai-aight
大丈夫

Through the long nights and the bright lights
長い夜と華やかな光を通り越して

Don't you worry
あなたは心配しないで

'cause everything's gonna be alright,
ai-ai-ai-aight
全てうまくいくから

Be alright, ai-ai-ai-aight
大丈夫

You know that I care for you
わかる?あなたを気にかけてる事

I'll always be there for you
私はいつもあなたのそばにいます

I promise I will stay right here, yeah
約束する。私はちょうどここにいます

I know that you want me too,
あなたも私を求めてる事知ってるよ

Baby we can make it through anything
私達は何でものりこえていける

'Cause everything's gonna be alright,
ai-ai-ai-aight
全てうまくいくから

Be alright, ai-ai-ai-aight
大丈夫

Through the sorrow, and the fights, Don't you worry
悲しみを通り越して戦う。あなたは心配しないで

'cause everything's gonna be alright,
ai-ai-ai-aight
全てうまくいくから

Be alright, ai-ai-ai-aight
大丈夫

Through the sorrow, and the fights, Don't you worry
悲しみを乗り越えて戦うよ。あなたは心配しないで

Everything's gonna be alright
全てうまくいく


この記事が参加している募集

思い出の曲

英語がすき

この記事が気に入ったらサポートをしてみませんか?